Transport si retururi

Detalii despre livrare 


Pentru a micsora costurile unei comenzi online am incercat sa gasim o oferta atractiva din punct de vedere al livrarii.
Astfel va putem oferi un pret de 15 ron FIX, pentru livrare prin curierat rapid, oriunde in Romania, fara sa taxam.
La comenzile de 250 ron oferim Livrare Gratuita
De altfel livram si Prin Posta Romana la pretul de 10 ron.

Recomandarea noastra? Curierat rapid, Atat din punct de vedere al duratei care este de maxim 48 ore oriunde in Romania, cat si din punct de vedere al sigurantei.
Prin curierat rapid, nu se pierd si nu ajung deteriorate.  

Comenzile plasate pana in ora 18 vor fi expediate in aceasi zi. In localitatile mari coletele se livreaza in ziua urmatoare, de obicei dimineata. In localitatile indepartate e posibil sa ajunga in maxim 48 de ore.

Politica de returnare:

Comform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 art. 9/1), cumparatorul are dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 14 zile lucratoare. Gasiti toate prevederile legii in link-ul urmator http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

In ce termen pot returna un produs?
Clientii LED24.ro pot returna produsele achizitionate in termen de 30 de zile din data comenzii.

Cum procedez pentru a returna un produs?
Pentru a returna un produs trimiteti o instiintare de retur pe adresa comenzi@led24.ro . Aceasta instiintare trebuie sa contina datele de identificare ale comenzii.

Cum pot returna produsul?
Produsele achiztionate se pot returna la sediul nostru in Bucuresti pe Strada Sergent Musat Constantin, nr 63a, Sector 5, Bucuresti.
Pentru cei care opteaza expedierea produselor, acestea pot fii expediate prin curierat Rapid sau Posta Romana.
Coletele expediate prin Posta Romana vor fi expediate la: SC CSM LEDSHOP SRL , OP 75, CP 8, Bucuresti
Va recomandam sa ambalati produsele la returnare pentru a evita deteriorarea pe timpul transportului. Consumatorul este raspunzator daca produsul este deteriorat pe timpul transportului retur. 

Cum primesc contravaloarea produselor returnate?
Pentru rambursarea contravalorii produselor returnare aveti la dispozitie 3 variante
Rambursare in cont bancar. Pentru aceasta avem nevoie de contul IBAN si numele beneficiarului
Rambursare prin Mandat Postal. Avem nevoie de numele si adresa de corespondenta a beneficiarului.
Ridicare personala de la sediul nostru din Strada Musat Constantin, nr 63a Sector 5, Bucuresti.

In cat timp primesc contravaloarea produselor?
O sa primiti contravaloarea in termen de maxim 14 zile.

Pentru rambursare se poate trimite coletul cu ramburs ?
Nu! Coletul trebuie sa fie cu ramburs 0 si taxa de livrare sa fie platita. In caz contrar coletul este refuzat.

Cine suporta costul transportului produselor returnate?
Costul transportului v-a fii suportat de catre client. Acesta nu este conditionat sa expedieze cu o anumita firma de curierat.
Clientul poate expedia produsul cu orice companie de curierat.

Produse care fac exceptie de la obiectul returului:
Produsele care prin definitie sunt consumabile (becuri xenon, becuri halogen, odorizante auto, acumulatori, parfumuri)
Produse care sunt deteriorate sau prezinta urme de montaj.
Produsele care au fost deteriorate (zgarieturi, deformari, taieturi)
Produsele care nu sunt impermeabile dar prezinta urme de contact cu apa, rugina sau alte lichide.
Nu se acepta produse carora le lipsesc accesorii, piese, sau alte componente